-
Omaa designiä "Bolt-on" viritys nokka akseli 2.5 TDI PD moottoreihin.
-
Valmistettu uudesta teräs billetti aihiosta, kuten vakiokin, ei halvasta valu aihiosta joiden käyttöikä on lyhyt.
-
Kiilloitetut nokka ja laakeripinnat takaavat paksumman öljykalvon, parantaen voitelua ja antaen pitkän nokan sekä laakereiden käyttöiän.
-
Jokainen nokka tarkistetaan, että nokan kovuus vastaa OEM vakio nokan lujuus vaatimuksia varmistaaksemme pitkän käyttöiän.
-
Imu asteet +15-astetta ja Pako +22-astetta verrattuna vakioon.
-
Nostoa lisätty +1.3mm verrattuna vakioon.
-
Lisää tehollista aluetta vakiosta ~3600rpm korkeammalle ~4300rpm ja vetää todella hyvin yli 2000rpm.
-
PD nokka muokattu toimimaan ~500rpm vakiota korkeammille kierroksille.
-
Herättä isommat turbot paremmin kuin vakio nokka akseli ja tiputtaa pakolämpöjä.
-
Suositeltavaa käyttää Rostenin tuplajousia jotta lisääntyneestä kierrosalueesta saadaan kaikki hyöty.
-
Soveltuu vakiolle venttiili-mäntä välykselle, mutta ajoittaminen täytyy suorittaa tarkasti johtuen tiukasta venttiili-mäntä välyksestä.
-
Kovilla pakkasilla saattaa antaa harmaata utua ennen kuin moottori lämpenee, mutta käynnistyy siltii hyvin.
HUOM: Älä käytä vanhoja paininkuppeja uuden nokan kanssa. Sisäänajossa nokka ja paininkuppi hioutuvat pariksi ja vanha painin aiheuttaa nopean nokan kulumisen.